Zásielková služba Pofisu a konkurencia

Pridať do obľúbených
  • nal 22. február 2021 @23:08

    Nielen spoločné vydania známok sú vždy príležitosťou zistiť, ako funguje tá či oná poštová služba a ako komunikuje so svojimi zákazníkmi. Raz si chcete kúpiť uvedené spoločné vydania, inokedy tématické známky...
    Pre vlastné potreby do roka objednávam v priemere z 10 krajín.
    Tých cca 7 krajín je podľa potreby, no mimo nich je to najčastejšie z Česka, Maďarska a Poľska kde kupujem celé ročníky resp. tématické sady. Vydanie V4 bolo opäť príležitosťou vyskúšať ich služby v rovnakom čase.
    A aj keď si známky od Pofisu kupujem priamo v Bratislave, "moju známku" a počas covidu si kupujem známky tiež online.
    Len subjektívny pohľad: z týchto krajín má pre predaj najmenej užívateľský vhodný web Česko. Úprimne, už dlhé roky fungujem spôsobom e-mailovej objednávky a následne uhradenia faktúry. To čo stráca Česko na webe, získava v zásielke. Rýchlosť expedície, zabalenie a vždy nejaké tie darčeky navyše (katalóg, kalendár, TL, vianočná pošta vernému zákazníkovi) vždy potešia.
    Poľsko má veľmi prehľadný web a rovnako dobre zabalené známky. Posledná zásielka bola ako matrioška - 4 obálky...
    Maďarsko mi vždy kvalitne zabalilo známky, dokonca v 2x zafóliovanej obálke a zo spomínaných s najpevnejším kartónom. Baliaci papier s logami maďarskej pošty.
    Náš Pofis je silný v e-shope, no už po x-týkrát prepadol v zásielke. Známky v obálke, tá v tvrdých doskách a to celé zabalené do letáku nemenovaného obchodného potravinového reťazca. Celkom "fail". Úprimne, podobne zabalenú zásielku som nedostal od žiadnej pošty na svete. Možno niektoré zásielky mali "slabšie papierové dosky" ale nikde neboli zabalené do akciových letákov.
    Prosím, drahý Pofis, skúste trocha zapracovať na balení zásielok.
    Napíšte, aké máte aj vy skúsenosti so zásielkami od pôšt.