Predajné miesta na poštách

Pridať do obľúbených
  • rg 27. september 2018 @16:11

    Dobrý deň,
    Nie je mi jasný vzťah – obchodný vzťah a vzájomný komunikačný vzťah – medzi Slovenskou poštou a.s., kamennou predajňou POFIS v Bratislave – jedinou na Slovensku, a predajnými miestami na poštách – podľa zoznamu www.pofis.sk/informacie/kontakty ich je 36. Konkrétne: Kupujúci – filatelista alebo akýkoľvek záujemca – má záujem kúpiť si na predajnom mieste niektorú známku, nedajbože hárok alebo FDC, z emisie aktuálneho roka. Ak tento produkt na predajnom mieste majú, kupujúci kúpi a spokojne odíde. Ak tento produkt na predajnom mieste nemajú – čo je žiaľ veľmi častý jav – môže kupujúci požiadať, aby mu na predajné miesto bol požadovaný produkt, v nie veľmi dlhom čase, doručený, a môže si ho následne na druhý pokus prísť, za nominál, kúpiť? Ak áno, chyba bude v pracovníčkach predajného miesta – pretože tak to žiaľ nefunguje. Ak nie, potom sa pýtam, aký zmysel majú predajné miesta na pošte, ktoré, v podstate, predávajú iba ten istý tovar, ktorý sa používa na frankovanie zásielok.
    Môže mi to niekto, najlepšie kompetentný, objasniť? Ďakujem.

  • Monika Podolská (POFIS) 28. september 2018 @08:45

    Dobrý deň,
    predajné miesta filatelistického tovaru na poštách fungujú skôr na odber noviniek. Teda si tam zákazník môže založiť stálu záväznú objednávku, na základe ktorej mu pošta zabezpečí konkrétny tovar - novovydané známky a produkty.
    Žiaľ, na poštách nemôžu mať vždy všetok tovar, ktorý máme my v predajni. Navyše pošta si na svoju prevádzku objednáva poštové známky podľa nominálnych hodnôt a nie podľa emisií, takže sa bežne stáva, že nemá všetky požadované známky k dispozícii.
    Ostatný filatelistický tovar z POFISu si pošta môže objednať aj na voľný predaj, ale je výhradne na danej pobočke, aby sa podľa záujmu zákazníkov rozhodla, či tento tovar bude aj takto ponúkať.
    V prípade, že má zákazník záujem o jednorázový nákup filatelistického tovaru, ktorý pošta aktuálne nemá, môže požiadať pracovníčky danej pobočky, aby mu ho objednali (známky objednávajú z centrálneho skladu cenín a ostatný filatelistický tovar z POFISu).
    Takto by to podľa interných predpisov SP malo fungovať.

  • rg 28. september 2018 @14:14

    Ďakujem, pani Podolská, za jasnú odpoveď.
    "Takto by to podľa interných predpisov SP malo fungovať" Moja skúsenosť z dvoch predajných miest, a podľa ústnych informácií aj skúsenosť niekoľkých iných tzv. príležitostných filatelistov, je taká, ako som popísal. Škoda, že (sme) sa ešte všetci Slováci nepresťahovali do tej Bratislavy s jedinou kamennou POFIS predajňou...

  • OHAJ 8. október 2018 @14:29

    Objednať na voľný predaj ... to by musela byť i ochota na tých poštách ! Problém im robí nalepiť poštovú známku na požiadanie, nakoniec to i tak preženú cez výplatný stroj, a nieto ešte požiadať o objednanie napr. taká Numizmatická obálka: 25. výročie vzniku Slovenskej republiky za 8 € https://www.pofis.sk/katalog/produkty/zvlastna-ponuka-2018-numizmaticka-obalka-25-vyrocie-vzniku-slovenskej-republiky kde by dodanie asi bolo pár týždňov - áno máte to v obch.podmienkach i pre istotu citujem "SP môže vprípade, ak si to jej dispozičné kapacity alebo iné okolnosti vyžiadajú dodacie lehoty predĺžiť" takže tak. Tie nervy za to niekedy fakt nestoja, sa ani nečudujem zberateľom, že to nakúpia za drahšie za 12 € u konkurencii (vyhľadajte si v Googli, aby som tu nerobil reklamu), samozrejme Vaši papáláši to majú zadarmo vo viac-ks podarúnkoch, potom fakt sa neujde ani na najväčšie hlavné pošty na tom našom obrovskom Slovensku. Skôr ako mi niekto odpíše, zamyslite sa, či poznáte v svojom okolí nejakého mladého filatelistu a či je SP vrátane POFISu priateľský pre najmenších ...

  • jekrajciovci 16. november 2018 @18:56

    OHAJ máte pravdu, najmä v druhej časti Vášho príspevku

Pripojte sa k nám na facebooku