REMPO -výrobca známok ?

Pridať do obľúbených
  • viktorferencik 8. september 2017 @10:41

    Dobrý deň,

    Mám ako dlhoročný zberateľ známok na vás otázku.
    Ako bude Slovenská pošta, a.s. zabezpečovať výrobu slovenských poštových známok v tej kvalite ako doteraz, keď tender na ich výrobu pre najbližšie roky vyhrala spoločnosť REMPO, ktorá s výrobou cenín, známok nemá skúsenosti. Na ich stránke čítam, ( http://www.rempo.sk/sk/O-spolocnosti/Certifikaty-a-ocenenia.html ) že má ju certifikáty 9001/2016 a 14001/205 na veľkoobchodnú a maloobchodnú činnosť-nákup a predaj...... Na výrobu NIE. Ako chcú vyrábať ceniny - známky ? Ak bude ich kvalita?

    Nechápem ako mohla firma REMPO v riadnej súťaži poraziť aj tradičného výrobcu slovenských ( aj českých a predtým i československých známok ) firmu PTC z Prahy. Tá pritom má na to špeciálne tlačove i perforačné stroje, ktoré podľa mojích poznatkov firma REMPO nemá a chce vyrábať slovenské známky a vraj bez kooperácie .

    Mám obavy o kvalitu slovenských známok pre najbližšie obdobie.
    Zdá sa mi tento tender dosť pochybný. Čo si o tom myslite vy?

    Viktor Ferenčík
    Kežmarok

  • m_gerec 11. september 2017 @09:19

    Zmluvy Slovenskej pošty, a.s. - aktuálna s s.r.o. Rempo i predošlá s konzorciom tlačiarní Kasico, a.s. + PTC, a.s. sú verejne prístupné na Centrálnom registri zmlúv (www.crz.gov.sk), priame linky nájdete na webe www.filatelia-kosice.eu v sekcii "Odborné informácie -> Iné oblasti". Príloha č. 2 - "Zoznam subdodávateľov" je prázdna, čiže tlačiť bude priamo Rempo, s.r.o.?

  • i.krizka 14. september 2017 @20:46

    Tak toto víťaztvo v tendry skutočne smrdí. Treba ho hneď oznámiť NKU a pre istotu aj gnerálnej prokuratúre.

  • dohatt 2. október 2017 @08:28

    ...páni (a dámy) prepáčte...klídek a tabáček...zabudnite...nič nám nepomôže
    ...je to európsky trend...porite Francúzsko...alebo Holandsko...tlačia 60-80-100 známok za rok po euro...jedna horšia ako druhá...a je to...
    ...toto nás čaká a skončíme ako s telefónnymi kartami...zo dňa ne deň všetko preč
    ...ale tento obchod je už uzatvorený a niekto sa smeje do hrsti
    ...boh s nami a zlé preč
    ...som s Vami

  • rsvitok 5. február 2018 @14:31

    Práca REMPA sa už začína prejavovať. Stačí si porovnať slovenskú a rumunskú známku zo spoločného vydania. Slovenská známka je v porovnaní s rumunskou v skutočnosti mazanicou. Podobne známka k olympiáde mi pripadá ako modrá machuľa. Úplne nevýrazná lyžiarka. Kvalita ofsetu tejto spoločnosti používaná na známky mi pripomína kvalitu ofsetu pre nálepky na syry spred 50 rokov. Prípadne možno niekto podobnú kvalitu ofsetu dnes používa pre nálepky na toaletný papier. Kvalita ofsetu používaná na známky u susedných štátov je o dve, tri triedy vyššia.
    Ale možno som len nepochopil sociálny zámer vydavateľa poštových známok. Chce asi zberateľom známok povedať, že je zbytočné dať pár centov za známku, ktorú si chce zberateľ odložiť do zbierky. Známka je čosi ako nálepka na toaletný papier. Zbytočná a nepotrebná. Nereprezentuje krajinu pri použití do zahraničia. Veď kto už dnes len píše listy, lepí na ne známky a posiela ich slovenskou poštou? Predsa dnes každý píše cez internet. A do krajín, kde internet ešte všade nemajú? No, nestačí tam i nálepka na syr?
    Drvivá väčšina zberateľov známok sú obyčajní ľudia, väčšinou s nižším než priemerným príjmom. Každý, kto sa trochu rozumie financiám už dávno prišiel nato, že zbieranie známok je jedna z najstratovejších investícií. Teda, okrem dealerov v niektorých krajinách s prapodivnou vydavateľskou politikou. A tu práve vidím sociálny prístup nášho vydavateľa známok.Ľudia nechajte známky známkami - nálepkami na toaletný papier! Len zbytočne zahadzujete peniaze. Nepoučili ste sa? Pomôžem jednoduchým príkladom. Zoberte si hociktorý katalóg, napríklad československých známok, a to boli kvalitne tlačené známky. Pozrite sa, koľko ste si za nominál známom kúpili pri ich vydaní, napríklad rožkov. Teraz si spočítajte koľko rožkov si kúpite dnes za katalógovú cenu známok po xx rokoch, ak vám ju vôbec niekto dá. A budúcnosť filatelistov? Nejakí možno ešte budú i o 100 rokov. Ale koľko? Pozrite sa na deti, mládež? Ako komunikuje? Píše ešte niekto listy a používa známky? Ja som takého už roky nevidel, ale určite ešte niekde taká mládež bude. Možno ten jeden, posledný slovenský filatelista, prejaví záujem práve o vašu zbierku. Čo ostatní zberatelia? Tí sa v lepšom prípade asi zaslúžia o záchranu našich lesov, keď ich zbierka skončí v recyklácii papiera. V horšom prípade poskytne trochu tepla pri spálení. A práve pred takým osudom zbierok filatelistov a zbytočného utrácania peňazí obyčajných ľudí, začína REMPO varovať.

  • Tono 11. apríl 2018 @16:23

    Matovic to trochu objasnil.....
    Sl. posta ( Dr-ker ).....Rempo - medziclanok ( Dr-ova + firmicky kamospv zakazky, ksefty ? )
    kludne si viem predstavit priamy vztah Sl. posta - tlaciaren pre tlac SK znamok ...