Internetový obchod

Pridať do obľúbených
  • jakub007 5. september 2011 @15:04

    Dobrý deň,
    Funguje internetový obchod na princípe že si objednám niečo na internete a dostanem to na predajňu POFIS, aby som nemusel platiť poštovné a balné a aby som predišiel strate alebo poškodeniu zásielky. A ak nie nechystá sa POFIS niečo takéto v budúcnosti urobiť (iné internetové obchody tiaž takto fungujú).
    Pekný deň

  • Monika Podolská (POFIS) 7. september 2011 @10:14

    Dobrý deň,
    nie, internetový obchod funguje výlučne ako zásielkový a predajne na priamy predaj. Dôvod na zriadenie internetového predaja bol, aby sme uspokojili aj zákazníkov, ktorí nemajú možnosť si tovar zakúpiť v predajniach v Bratislave. Ak má zákazník možnosť si tovar kúpiť v našich predajniach v Bratislave, nemusí nakupovať cez internet.
    Pri nákupe cez internet neúčtujeme balné a poštovné neúčtujeme pri objednaní tovaru nad 75 €.

  • himedia.unicomp 5. december 2011 @20:04

    himedia.unicomp

  • bozon 3. máj 2012 @13:14

    Dobrý deň. Chcel som si objednať známky cez internet stránku pofisu. Pri zadaní pladby nastal problém, lebo mám účet v Sl. sporiteľni a nie vo VUB, takže mi platba neprešla. Nie je možné sprístupniť aj platby cez SP.Ďakujem

  • Monika Podolská (POFIS) 3. máj 2012 @14:21

    Dobrý deň,
    problém určite nie je v tom, že nemáte účet vo VÚB. Platiť na našej stránke je možné kreditnou kartou akejkoľvek banky a aj zo zahraničia. Overte si, prosím, či je Vaša platobná karta určená aj na platbu cez internet.

  • m.kello 5. máj 2012 @14:56

    zdravim dnes rovnaky problem pri zadani platby a jej spracovavani transakcia neprebehla akoby zamrzla. Nikdy som s tym problem nemal. Stranka zostala zamrznuta, obsah kosika a to co som si objednaval je prec akoby odoslane ale platba nepresla. Mam znova naplnit kosik a znova skusit objednat? Nerad by som duplikoval objednavky. Za radu a info dakujem

  • Monika Podolská (POFIS) 5. máj 2012 @16:11

    Dobrý deň,
    nie, v žiadnom prípade neopakujte objednávku. Vaša platba bola uskutočnená, nám prišlo potvrdenie o Vašej objednávke mailom a mali by ste ho dostať aj Vy.

    V pondelok preveríme v čom je problém. Ak by sa Vám to znovu stalo, vždy prosím, najprv preverte či Vám prišlo potvrdenie objednávky, respektíve kontaktujte nás na pofis.online@slposta.sk

  • gidko.halaj 24. máj 2012 @10:53

    Objednal som si u Vás príležitostné pohľadnice aj s pečiatkou k MS v hokeji 2012. Všetko by bolo v poriadku až na to,že som dôchodca a nevlastním účet v banke a tým ani platobnú kartu. Prosím o informáciu,či mi pohľadnice nemôžete poslať na dobierku,ktorú si prevezmem a uhradím. Alebo je nejaký iný spôsob úhrady?
    Ďakujem za informáciu.
    Halaj Miroslav

  • Monika Podolská (POFIS) 24. máj 2012 @11:01

    Dobrý deň,
    samozrejme, že je možnosť si tovar objednať aj na dobierku. Viac informácii o možnostiach nákupu nájdete v našich Obchodných podmienkach na http://www.pofis.sk/informacie
    Objednávku môžete poslať aj mailom na adresu pofis.obchod@slposta.sk

  • johan 1. jún 2012 @21:35

    Dobrý deň,
    taktiež nemám účet vo VUB a chcel som si objednať známku zo spoločného vydania s iným štátom. V jednorazovej objednávke však takáto položka nefiguruje. Ako si ju môžem objednať? Cez internet sa objednať dá. Prečo sa cez internet nedá objednať aj na dobierku, alebo na predfaktúru a je to takto komplikované pre ľudí, ktorí nemajú účet vo VUB?

  • Monika Podolská (POFIS) 2. jún 2012 @11:19

    Dobry den,
    Tovar si mozete objednat aj bez objednavkoveho formulara mailom. Napisete len co by ste chceli a ak to mame k dispozicii, posleme Vam to na dobierku. Mozete napisat na pofis.obchod@slposta.sk
    Podmienkou nakupovania v online obchode nie je mat ucet vo VUB, ale mat kreditnu kartu (ktorejkolvek banky), s ktorou je mozna online platba.
    Kym sme nemali internetovy obchod, tovar sa dal objednat pisomne, mailom alebo pripadne aj telefonicky.
    Vela zakaznikov u nas takto nadalej nakupuje.

  • zdenek.amrich 30. september 2012 @14:11

    chcem si u vás objednať formáty UTL a TL a HA v objednávke mi to zaráta len jednu známku ako postupovať ?

  • ivba 15. október 2012 @12:35

    dobrý deň.
    mám tento problém.
    mám vytvorený nákupný košík.
    po kliknutí na " vytvorenie objednávky " ma systém vracia späť na nákupný košík.
    v čom je problém ?

  • Monika Podolská (POFIS) 15. október 2012 @12:59

    Dobrý deň,
    predpokladám, že sa Vám už podarilo dokončiť nákup, ak máte stále problém, prosím napíšte mi na podolska.monika@slposta.sk