Platba cez internet

Pridať do obľúbených
  • ondro 4. január 2011 @18:30

    Dobrý deň, chcel som si objednať cez internet známky, ale pri platbe mi vždy oznámilo že transakcia neprebehla úspešne. Všetky údaje som zvolil správne , a aj tak mi to nechcelo zaplatiť. Za odpoveď ďakujem.

  • Monika Podolská (POFIS) 4. január 2011 @20:54

    Dobrý deň,
    žiaľ, neviem prečo sa Vám nedarí zaplatiť kreditnou kartou. Ak vyplníte všetky údaje správne a karta nie je po expirácii, mala by platba prebehnúť. Zatiaľ sa nám ešte nestalo, že by sa niekto sťažoval, že mu systém platbu odmietol. Skúste sa opýtať v banke, ktorá Vám kartu vydala, kde by mohol byť problém.
    Ak by sa aj napriek tomu problém opakoval, kontaktujte nás na 02 544 199 10 a skúsime zistiť v čom to väzí.

  • Glorikova 6. január 2011 @16:14

    Dobrý deň,
    dňa 22.12.2010 som dostala oznámenie o vyexpedovaní tovaru, ktorý bol zaplatený platbou cez internet. Tovar nebol doteraz doručený. Jedná sa o objednávku č. 420101216001.Bol skutočne vyexpedovaný, alebo sa mám obrátiť na SP,kde mi ho však bez podacieho čísla nezistia? Ďakujem za skorú informáciu.

  • Monika Podolská (POFIS) 6. január 2011 @17:57

    Dobrý deň,
    ak Vám 22.12.2010 prišlo na mailovú adresu oznámenie o vyexpedovaní tovaru, tak bol tovar aj v ten deň vyexpedovaný. Žiadosť o preverenie, respektíve reklamácia za nedodanie zásielky pôjde od nás podaním žiadosti na zahájenie reklamačného konania.
    Chcela by som Vás poprosiť, aby ste nás informovali, ak Vám zásielka v priebehu najbližších dní, alebo týždňov predsa len bude dodaná na:
    tel.: 02 544 199 04, alebo e-mail: pofis.obchod@slposta.sk