Vysvetlenie k nákupu cez internet.

Pridať do obľúbených
  • igor.b 25. december 2010 @11:49

    Mám isté nejasnosti pri nákupe cez internet v tom, že pri známkach ktoré sa dajú do košíka nie je možnosť upresniť kúpu hárčeka či tlačového listu napr. pri Muránskej planine kde sa nachádza aj druhá známka a taktiež výsledná cena stále ostáva ako za jednu známku. Preto som v pomykove ako objednať HA, UTL s dvoma rôznymi známkami a čo označiť v kolonke počet kusov?
    Poraďte mi prosím. Ďakujem.

  • Monika Podolská (POFIS) 26. december 2010 @11:55

    Dobrý deň,
    pri kúpe hárčeka alebo upraveného tlačového listu (UTL) si zadajte ten počet známok, ktorý je na tlačovom liste (HA, UTL). To znamená, že pri Muránskej planine si objednajte 2 známky z Prvosienky a 2 známky Lykovca.
    My Vám, samozrejme, zašleme celý UTL a nie samostatné vytrhnuté známky.
    V nákupnom košíku si navyše môžete ku každému produktu pridať aj poznámku.
    Prajem pekný zvyšok sviatkov.
    M.Podolská

  • dravec 2. január 2011 @22:17

    Dobry deň,
    chcem sa opytat ak si cez internet objednám vacsie mnozstvo tovaru (FDC, rocniky...) pridem mi to na dobierku? Nerad by som totiz bol ak by mi to nasilu vlozili do postovej schranky, cim by doslo k poskodeniu.
    Za Vasu odpoved Vam vopred dakujem a prajem Vam vsetko dobre v Novom roku.
    martin

  • Monika Podolská (POFIS) 3. január 2011 @12:18

    Dobrý deň,
    pri nákupe cez internet platíte za tovar kreditnou kartou pri poslednom kroku a tovar sa Vám potom už neposiela na dobierku (kde by ste zaň platili pri preberaní), ale v doporučenej zásielke, takže Vám nebude vložený do poštovej schránky, ale si ho musíte prevziať osobne od Vášho doručovateľa, alebo na pošte.

  • Master1993 10. január 2011 @18:33

    Dobrý deň,
    k internetovému obchodu, väčšina internetových obchodov ponúka možnosť osobného výberu. Som z BA, objednal som si u vás ešte 2.1.2011 a ešte to nedošlo (k dnešnému dňu to je len 5. pracovný deň, takže dúfam, že počas nasledujúcich 2 dní to príde) ale chýba mi u vás možnosť osobného výberu. Bol by tento spôsob dopravy možný do budúcnosti? Alebo to mám chápať tak, že fil. materiál nemáte na jednom mieste, a objednávka sa dáva dokopy z rôznych predajní?

    Ďakujem za odpoveď.

  • Monika Podolská (POFIS) 10. január 2011 @18:52

    Dobrý deň,
    náš internetový obchod funguje ako zásielkový obchod. Je to z dôvodu, že máme predajne len v Bratislave a tak tí zákazníci, ktorí majú záujem o osobný odber, môžu nakupovať v našich predajniach v Bratislave.
    Musíme sa zákazníkom, ktorí si objednali tovar v prvom týždni, za meškanie ospravedlniť, ale z dôvodu zmeny DPH musíme čakať na uzatvorenie učtovného roku 2010, aby sme mohli začať faktúrovať v novom účtovnom období s novou DPH. Sme naviazaní na spoločný účtovný systém celej Slovenskej pošty a teda sa aj musíme spoločným pravidlám podriadiť. Dúfame, že tieto zásielky začneme postupne expedovať ešte v tomto týždni.

  • Master1993 14. január 2011 @19:20

    Máte nejaké nové informácie o expedícii zásielok?

  • Monika Podolská (POFIS) 14. január 2011 @20:12

    Dobrý deň,
    Dnes sme začali fakturovať objednávky. Ak Vám zatiaľ nedošiel oznam o odoslaní, tak najneskôr v pondelok bude aj Vaša objednávka vybavená. Ešte raz sa ospravedlňujeme za zdržanie.

  • durrol 13. február 2011 @19:48

    zrovna som sa zaregistroval,...

  • gtimkova 19. február 2011 @10:43

    Dobry den,

    po odoslani objednavky som si uvedomila, ze som napisala zle meno (pre muza s priponou ova). Hned som pisala email a na chybu som upozornila. Odpovede sa mi nedostalo a prisiel mi email s vyexpedovanim zasielky na zle meno, i ked som meno opravila emailom este v utorok.

  • Monika Podolská (POFIS) 21. február 2011 @19:46

    Dobrý deň,
    Vaše meno bolo do systému Slovenskej pošty zaradené správne a faktúra Vám bude doručená na opravené meno, avšak to ako ste ho napísali v objednávke sa už opraviť nedá a teda Vám potvrdenie odoslania tovaru prišlo s chybou.

  • bozon 23. február 2011 @08:49

    Dobrý deň,
    skúšam si objednať známky cez internet, ale pri zadaní potrebných údajov z platobnej karty (slsp) mi vypíše "Vaša požiadavka na platbu bola zamietnutá!" V čo je problém? Ďakujem

  • bozon 23. február 2011 @09:07

    Dajú sa znáky 491 "spoločné vydanie s CZ,PL a HU" objednať aj cez objednávkový jednorazový formulár? Ďakujem

  • Monika Podolská (POFIS) 23. február 2011 @09:08

    Dobrý deň,
    problém je pravdepodobne v karte. Musíte mať jeden z typov platobných kariet uvedených na stránke v objednávke a v kroku Platba musíte vyplniť všetky kolonky, to znamená aj bezbečnostný kód (trojmiestne číslo na druhej strane karty). A samozrejme, Vaša karta nesmie byť po dátume platnosti. Ak aj napriek tomu, že Vaša karta spĺňa všetky požiadavky, sa Vám nepodarí uskutočniť nákup, prosím, kontaktujte banku, ktorá Vám platobnú kartu vydala a preverte príčinu problému.

  • Monika Podolská (POFIS) 23. február 2011 @09:14

    Áno, môžete si ich objednať aj jednorázovou objednávkou na pofis.obchod@slposta.sk
    Známky Vám budú zaslané na dobierku.

  • dravec 25. február 2011 @21:35

    Dobry den, touto cestou by som sa rad podakoval POFISu za vyborne a pohodove nakupovanie, vsetko je jednoduche, katalog znamok ma vysoku vypovednu hodnotu a prehladnost. Objednany tovar mi dosiel za 4 dni. Ceska posta Vam moze tuto stranku iba zavidiet. Vsetkym doporucujem!!!

  • Monika Podolská (POFIS) 26. február 2011 @14:46

    Dobrý deň,
    ďakujeme za pozitívne hodnotenie nášho nového internetového obchodu, ktoré nás od zákazníkov vždy poteší.

  • 1_1 26. február 2011 @21:39

    Vsetko je to fajn, len rozdiel je v tom, ze v CZ je postovne a balne zadarmo pri objednavke nad 500 Kc asi 20 eur, u nas je to pri 60, alebo 80 eur presne neviem, ale rozdiel je obrovsky.

  • ivba 27. február 2011 @21:16

    Dobrý deň.
    Nemohol som si u Vás objednať staršie známky, sú už vypredané ?
    môžete mi pomôcť získať adresu, kde sa môžem k nim dostať cez internet ?
    ďakujem
    Barkanyi

  • peter 27. február 2011 @21:37

    Ak ide o známky korunovej meny, môžete informácie získať na adrese: www.zberateľ.eu

  • Monika Podolská (POFIS) 28. február 2011 @08:06

    Dobrý deň,
    staršie známky s nominálnou hodnotou v Sk, ktoré boli vydané od roku 1993 do 2008 a ktorých platnosť podľa Generálneho zákona o zavedení meny euro v SR č. 659/2007 skončila 31. 12. 2009, v ponuke nemáme. Podľa tohto zákona boli nespotrebované poštové ceniny zničené do 90 dní po strate ich platnosti.
    V ponuke máme z týchto emisií už len pečiatkované známky.

  • dravec 28. február 2011 @11:10

    Odkaz pre ivba,
    skuste aj internetove zberatelske burzy aukro.sk a aukro.cz.

  • rastislav.pajtinka 7. marec 2011 @22:50

    Zdravim Vas, dna 24.2. som si prostrednictvom Vasho internetoveho obchodu objednal postove ceniny. Oznamenie o expedicii som dostal 3.3. Dodnes (7.3.) mi vsak este nebola zasielka ani oznamenie o ulozeni zasielky na poste dorucene. Na koho sa mozem obratit s prosbou o preverenie a presetrenie tejto zalezitosti?
    Dakujem. Rasto

  • Monika Podolská (POFIS) 8. marec 2011 @13:47

    Dobrý deň,
    Vaša zásielka odišla od nás 3. 3. 2011, tak ako ste dostali oznámenie o expedovaní a mala by už byť na Vašej príslušnej pošte. Preveríme to a dáme Vám vedieť na Vašu e-mailovú adresu.

  • Master1993 6. máj 2011 @20:41

    Dobrý deň,
    zaujímalo by ma, či je rozdiel v uvádzaní počtov jednotlivých produktov tu v internetovom obchode a v kamenných predajniach v BA, teda či je možné v predajniach kúpiť niečo, čo v int. obchode už je vypredané a naopak, alebo máte jednú spoločnú databázu.
    Ďakujem

  • Monika Podolská (POFIS) 7. máj 2011 @18:02

    Dobrý deň,
    každá predajňa, internetový obchod a domáca a zahraničná expedícia majú samostatný sklad a teda aj rôzny počet jednotlivých produktov. Môže sa aj stať, že niekde je tovar už vypredaný a niekde ešte na sklade zásoby sú.

  • Master1993 7. máj 2011 @20:48

    A ako je to s produktami (NL, PaL, FDC, CDV, COB) s korunovou menou? Je možné, že napríklad CDV číslo 149 a nižšie máte na predajni, alebo boli tieto CDV skartované? Ak áno, tak prečo neboli skartované aj ostatné produkty s korunovou menou (NL, PaL, FDC) ktoré na internetovom obchode sú ešte k dostatiu?
    Ďakujem

  • Monika Podolská (POFIS) 7. máj 2011 @21:17

    Dobrý deň,
    filatelistické produkty sa delia na poštové známky, celiny (ktoré sa môžu použiť v poštovom styku) a ostatné filatelistické produkty, ktoré sú vydávané ako sprievodné produkty k jednotlivým emisiám poštových známok.
    Celiny sú poštový lístok (CDV), celinová obálka (COB) a celinová pohľadnica (CPO), čisté alebo s prítlačou . Na nich sú natlačené platné poštové známky a tým pádom sú vlastne aj ceninou. Na tieto produkty, spolu s čistými poštovými známkami sa vzťahoval Generálny znákon o zavedení eura. Prvé tri mesiace po vydaní sa v poštovom styku dajú používať aj FDC.
    Ostatné sprievodné filatelistické produkty so známkami s korunovou menou (NL, PaL, CM a FDC po 3 mes. a pečiatkované známky) sa v poštovom styku použiť nedali a teda sa na nich Generálny zákon nevzťahoval a nemuseli sa skartovať.

  • kal123 13. máj 2011 @10:07

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaká by byla cena v € za kompletní ročník známek SR 2010. Jedná se mě o jednotlivé známky (i z hárčeků a UTL) a k tomu všechny hárčeky a UTL. Dále bych chtěl vědět, zda takovou kompletní zásilku zasíláte i do České republiky. Děkuji za odpověď. kal123@seznam.cz