Nepredajný, alebo vypredaný ?

Pridať do obľúbených
  • karol 23. október 2010 @23:16

    Upresnite prosím informáciu pre známkový zošitok Veľká noc 2009 - Kraslice - je vypredaný, alebo nepredajný ?

  • Monika Podolská (POFIS) 24. október 2010 @09:44

    Dobrý deň,

    každý tovar, ktorý už nemáme k dispozísii, či už z dôvodu, že sa nemôže predávať (ako PZ s nominálnou hodnotou v Sk) alebo je vypredaný, je na stránke označený ako nepredajný tovar.
    Tovar, ktorý sa minul na sklade online obchodu, ale ešte je možné ho doplniť, bude označený ako O ks na sklade.

  • karol 24. október 2010 @23:13

    Pani Podolská, ďakujem za odpoveď. K Vášmu rozhodnutiu o označovaní tovaru v online obchode Vás určite viedli vnútroorganizačné pravidlá pohybu a evidencie tovaru. Vaše označenie tovaru ako nepredajný-napr.známky v Sk mene, mimo pár výnimiek(sety Umenia, ročníkové sety), tomu rozumie každý.
    Avšak informácia o tovare v € mene, že je nepredajný tovar, ak je vypredaný, je zmätočná. Takýto tovar je vypredaný. Inak to môže viesť k záveru, že sa nepredával.
    Označenie tovaru - 0 ks na sklade je jednoznačné, i keď môže odrádzať potencionálnych záujemcov o kúpu takto označeného tovaru.
    Ale časom si filatelisti zvyknú a budú tomu rozumieť, na rozdiel od politikov a politológov, ktorí viackrát nerozumejú ani sami sebe. Príjemný deň celému kolektívu POFISu.

  • Roman Magdolen 25. október 2010 @12:06

    dobry den,

    rovnako zmatocne je aj tvrdenie "tovar je nepredajny" pri UTL (napr. http://www.pofis.sk/katalog/produkty/harcek-2010-sv-sedempocetnici-sv-gorazd-a-sv-kliment). nechapem, preco by som si nemohol objednat cely UTL priamo cez jeho odkaz, ale musim ho objednavat cez znamku, uvadzat pocet znamok na UTL a pisat do poznamky, ze mam zaujem o cely UTL. Preco sa nedaju veci robit jednoduchsie?

    Dakujem za odpoved.

  • Roman Magdolen 25. október 2010 @12:20

    vratim sa este k UTL Sv. Sedempočetníci: Sv. Gorazd a Sv. Kliment (http://www.pofis.sk/katalog/produkty/harcek-2010-sv-sedempocetnici-sv-gorazd-a-sv-kliment). Ak si chcem objednat cely UTL (teda 3 znamky Gorazda a 2 Klimenta) ako to mam urobit? Naozaj, pouvazujte, nebolo by to jednoduchsie objednat si priamo cely UTL a kto chce len znamky, tak si ich objedna cez ponuku znamky?

    dakujem.

  • Monika Podolská (POFIS) 25. október 2010 @17:55

    Ak si objednate 3 znamky Gorazda a 2 Klimenta, vieme, ze chcete cely UTL. V objednavke ale mate moznost pripisat poznamku a upresnit, co si zelate.
    Objednavanie postovych znamok je aj tak zlozitejsie ako bezneho tovaru, tak nam kludne do poznamky napist,e ak mate nejake mimoriadne zelania a ak to bude mozne, tas sa Vam budeme snazit vyhoviet.

  • nostromo 3. november 2010 @21:47

    Pripájam sa k Romanovi a Karolovi, je oveľa jednoduchšie objednávať UTL ako celok, ako ich skladať z počtu známok. Môžem zabudnúť pripísať do poznámky že ich potrebujem v celku a potom mi zašlete roztrhané a problém je na svete. Mám skúsenosti s objednávaním známok aj z iných krajín (Rakúsko) a rôzné hárčekové úpravy sú vedené ako samostatné položky.

  • Monika Podolská (POFIS) 4. november 2010 @09:56

    Dobrý deň,
    nemusíte sa obávať, že Vám zašleme natrhané známky, ak si v objednáte rovnaký počet známok ako je na tlačovom liste. Naše pracovníčky majú dlhoročné skúsenosti s filatelistickým tovarom a vedia ako treba tovar pripraviť.
    Chcem však pripomenúť, že nemôžeme vyhovieť zákazníkovi, ktorý vyhľadáva odchýlky na tlačových listoch a na známkach. Z nášho pohľadu sú všetky odchýlky, ako napríklad tlačové chyby, nepodarkom a teda sú vylúčené z predaja. Podľa Obchodných podmienok sú tlačové chyby na známkach dôvodom na reklamáciu.

  • m_gerec 8. november 2010 @08:15

    Vcera mi novinkar nasho klubu (Spolok kosickych filatelistov) povedal, ze v Pofise si objednali TL Sv. Sedempocetnici a Pofis im dodal roztrhane znamky. Roztrhane TL tohto vydania posielaju aj na posty. Pocetne a hodnotovo to sedi ale kvalitativne a co do pracnosti je to unfair. Viete mi povedat pricinu?

  • Monika Podolská (POFIS) 8. november 2010 @08:27

    Dobrý deň,
    Spolok Košických filatelistov dostal presne ten počet celých UTL, ktorý má uvedený v stálej objednávke. Známky, ktoré má objednané po kusoch mu boli zaslané vytrhnuté z UTL, inak by mu museli byť zaslané známky Sv. Gorazda navyše, keďže na jednom tlačovom liste sú 2 známky Sv Klimenta a 3 známky Sv. Gorazda.
    Známky, ktoré sú zasielané na pošty sú určené na výplatu poštovného a teda nie sú predávané po celých tlačových listoch. Filatelistické priehradky, naopak, majú možnosť si pre potreby filatelistov objednať celé tlačové listy.