• Daniel_Jindra 4. máj 2012 @20:50

    Vazeny pofis, dobry den,
    mam pre vas mensi navrh: co ak by ste pri vytvarani online objadnavky vychadzali viac v ustrety filatelistom, a nepytali za postovne 2,2 Eura. Tusim pri nakupe nad 70E je to zadarmo, no dobre... ceskej poste staci aby ste si na uzemie CR objednali nad 50 Kc (ak sa nemylim) a za postovne neplatite. Prosim Vas, podajte navrh na riaditelstvo, aby bolo postovne zadarmo aspon od sumy 10E.

  • janofenar 1. júl 2012 @23:09

    alebo si objednavku vyzdvihnut na najblizsej prevadzke posty, teda v rezii, bez postovneho. Filatelia vymiera.

  • Daniel_Jindra 3. júl 2012 @17:56

    alebo tak :) toto je fakt zdieranie tych par poslednych filatelistov, ktori poste zabezpecuju aky taky bonusovy prijem bez akejkolvek sluzby...

  • drabalekm 20. september 2012 @22:14

    .... súhlasím s obidvoma pánmi. Bolo by to fajn.

  • peterandacky 28. september 2012 @11:17

    presne, tak súhlasim s vami, poštu mám 5 minút od bytu...

  • Monika Podolská (POFIS) 28. september 2012 @11:29

    Dobrý deň,
    POFIS účtuje poštovné, lebo posiela zásielky 1. triedou a poistené, na území Slovenska na dobierku. Česká pošta neúčtuje poštovné na zásielky, ktoré posiela ako Vec poštovej služby.
    Ak sa ale nepoistená zásielka stratí, škodu nesie v prípade dobierky POFIS a v prípade vopred zaplatenej zásielky zákazník.
    Ak má zákazník záujem odoberať známky pravidelne a chce si ich vyzdvihovať na pošte, môže sa k pravidelnému odberu prihlásiť na niektorej pošte na ktorej je filatelistická priehradka.

  • dravec 21. január 2013 @13:50

    Dobry den,
    ja by som sa chcel opytat ci by sa dal filat. material poslat na poštu v Žiline a kolko by to stalo.
    Lebo podla najnovsieho si treba objednat nad 75€ aby bolo postovne gratis.

  • Monika Podolská (POFIS) 21. január 2013 @14:04

    Dobrý deň,
    zasielanie priamo na poštu je možné len keď si tovar objedná príslušná pošta. Takto funguje novinková služba na filatelistických priehradkách na vybraných poštách.
    V rámci Slovenska si zákazníci môžu filatelistický tovar objednať cez internet alebo na dobierku, kde za obe služby platia poštovné (Obchodné podmienky predaj filatelistického tovaru). Zásielky zasielame ako poistené listy 1. triedy.

  • dravec 21. január 2013 @18:59

    Dakujem za odpoved. Potom sa chcem opytat ci sa neda urobit vynimka a na poziadanie to zaslat ako dopr. zasielku 2.tr.
    Mozno by stalo za uvazenie znizit mnozstvo objednaneho tovaru napr. na 20€ na postovne gratis, ako to maju v CR.

  • Monika Podolská (POFIS) 22. január 2013 @07:20

    Žiaľ, Obchodné podmienky nám neumožňujú robiť výnimky.
    Česká pošta posiela zásielky, kde neúčtuje poštovné, ako vec poštovej služby. V takom prípade ale zásielka nie je poistená proti strateniu alebo odcudzeniu a nakoľko sú poštové známky cenina, naše predpisy nám určujú zásielku poistiť.

  • karolnagy77 9. december 2014 @20:09

    Vybral som si práve množstvo známok, asi aj v hodnote poštovného (nech) za 60,0 €.

    Všade spomínate aj možnosť posielania na dobierku (keď už aj len 1. triedu a poistenie, nech, povedzme, že raz za rok to znesiem), ale formulár mi po kliknutí na "Platba" umožní len platbu vopred cez platobné karty (Master card, VISA a pod.) Ja tirto systémy nepoužívam.

    Nemôžem uhradiť objednávku bežným poukázaním na účet, príp. aj tou DOBIERKOU?

  • Ferdo1 10. december 2014 @10:48

    K obdobnej téme som, už raz písal na POFIS v súvislosti s "neslužbami" na pošte v Martine. Tvrdenie, že na poštách sú novinové služby pre filatelistov sú len iluzórne. Jednoducho novú známky nemajú lebo musia popredať staré. UTL potom hodili na priehradky, kde si ich pracovníčka jednoducho tužkou očíslovala a znehodnotila. Pýtať sa na produkty ako COB, PT, NL, či CPoh, je úplne zbytočné lebo pracovníčky pošty ani nevedia čo to je. Od POFISu o odpovedi som sa dozvedel, že nemajú dosah na pošty.

    Jedno však musím oceniť, že pani Lyšiaková na POFISe, je veľmi ústretová pri objednávkach a zásielkach takže objednávam u nich aj za cenu drahého poštovného. Zatiaľ som zberateľ ale už som nad tým premýšľal, že skončím, aj preto lebo sa vydávajú nezmyselné známky v nezmyselných nomináloch, v minimálne čudných variáciách kupónov.

    Pani Podolská tentokrát s Vami nesúhlasím, lebo keď sa chce vždy sa nájde spôsob, keď chýba ochota vždy sa nájde dôvod ako sa to nedá. Ako som uviedol s tým pravidelným odberom filatelistických produktov je len zbožné želanie.

  • karolnagy77 10. december 2014 @13:16

    Tiež by som videl za úplne prirodzené a pre mňa a iste nielen mňa úplne vyhovujúcejšie než zriadiť si platobnú kartu, uhradiť si objednávku aj na oddelení Poštovej banky na pošte...

  • hegedusova.zaneta 10. december 2014 @15:03

    Súhlasím s návrhmi nákupcov filatelistického materiálu. A áno, tiež za ochotu chválim p. Lyšiakovú, mám s ňou dobrú skúsenosť.

  • Monika Podolská (POFIS) 11. december 2014 @06:38

    Pre pána "karolnagy77"
    Naše produkty si môžete objednať aj na dobierku a prípadne môžete aj zaplatiť predfaktúru prevodom na účet.
    V tom prípade si z našej stránky stiahnite objednávkový formulár a vyplnený pošlite na našu adresu, alebo na pofis.obchod@slposta.sk.
    Objednávkové formuláre nájdete v Informáciách.

  • Monika Podolská (POFIS) 11. december 2014 @08:00

    Pre pána "Ferdo1"
    Vaše problémy s "neslužbami" na pošte v Martine preveríme, len nám prosím napíšte na ktorej pošte ste sa s týmto prístupom stretli.
    Pošty, na ktorých sú filatelistické priehradky, by novinkovú službu mali poskytovať na základe stálej objednávky od zákazníkov. O túto môžete požiadať priamo na danej pošte (zväčša majú filatelistické priehradky na hlavných poštách) a oni pre Vás vypíšu objednávkový formulár, ktorý nám postúpia. Na základe takejto objednávky zasielame filatelistický tovar na poštu a tam si ho potom zákazník môže prevziať.

  • OHAJ 28. február 2015 @11:07

    Ak jaj toto čítať, samozrejme že majú filatelistický materiál i hárčeky na väčšine hlavných pôšt °1, no niekde v trezoroch za zamrežovanými dverami, alebo som slepý a nevidím tie filatelistické priehradky ! Každoročne je problém nájsť pohľadnice Vianočnej pošty, kedže sú grátis, nieto ešte novo vydané známky (Valentínksku ani nemám a objednať si s personalizovaným kupónom, by som si aj objednal, ak by to bolo za rozumnú cenu bez 100% príplatku!) ...

  • karolnagy77 28. február 2015 @20:25

    Vidím, že keď si nepomôžeme sami, asi nám s platením poštovného 2,20 € nepomôže nikto. SOM OCHOTNÝ NAJMENEJ 1x DO MESIACA cestovať na vlastné náklady každý utorok po pravidelnej nedeľnej burze, ktorá sa v BB koná raz mesačne do Bratislavy a do Viedne. A vybaviť objednávky záujemcom z BB a okolia za symbolickú časť úhrady mojich nákladov (pravdepodobne 0,50 až 1,0 €). Tieto potom predávať na niektorom verejnom mieste hneď nasledujúci deň, v stredu. Inak, podľa dohody. V prípade záujmu naviac aj raz mesačne objednávať tovar aj poštou, a podľa schopností POFISu a pošty ich tiež čo najskôr v BB aj predávať.

    Určite som nevymyslel nič nového. Funguje niečo podobné aj v iných mestách? Alebo fungovalo v minulosti? Alebo sa o niečom podobnom aspoň diskutovalo? A to nielen pre svojich známych. Alebo nielen pre členov ZSF, či miestneho klubu.